ביטוח נסיעות לחו"ל- אפילו לנסיעה של סופשבוע

מערכת שורש  כה ניסן, תשעז  4/21/2017

זה לא משנה לכמה זמן אתם נוסעים ולהיכן אתם טסים, חשוב שיהיה לכם פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. תהיו בטוחים שזה לטובתכם.
.......................

ביטוח נסיעות לחו
כל מי שנוסע לחו"ל, אפילו אם מדובר בנסיעה של סופשבוע או דיל של מספר ימים בודדים, שומע מבני משפחתו וחבריו, לא פעם, שאסור לו לשכוח לעשות ביטוח נסיעות. מרבית האנשים לוקחים את העצה הזאת ברצינות וממהרים לעשות ביטוח נסיעות, יש מי שמעדיף להתעלם ממנה ובסופו של דבר הוא מתחרט על כך מאוד.

ביטוח נסיעות לחו"ל, כמו שאנחנו יודעים, זה ביטוח שמאגד בתוכו שני פרקים עיקריים, פרק רפואי ופרק רכוש. מטרת הביטוח היא לבטח אותנו מהרגע בו אנחנו יוצאים מהארץ עד הרגע בו אנחנו חוזרים. כך אם חס וחלילה קורה לנו או לרכוש שלנו משהו, אנחנו מבוטחים.
ביטח נסיעות לחו"ל, מכיל בין היתר אפשרויות של אשפוז, ניתוחים, טיפולים מיידים, החזרה ארצה, ועוד שורה של פונקציות אשר, לכאורה, נראות לו רגילות ופשוטות, זו גם הסיבה שיש מי שמתעלם מביטוח זה ומחשיבותו ומעדיף לחסוך את הכסף שהביטוח עולה. אף על פי שמדובר בתשלום של דולרים בודדים מדי יום.

כפי שנוכל לראות מיד, לא מדובר בפונקציות פשוטות ורגילות, להיפך, בארץ אולי זה כך אך כשאנחנו בחו"ל, זה אחרת לגמרי. כל פונקציה שבארץ אנחנו מקבלים בחינם או בתשלום סמלי, יכול לעלות לנו אלפי שקלים בחו"ל. מה שכמובן עלול לגרום לנו נזק כלכלי עצום, שלא נדבר על טרחה מיותרת.

מדוע נכון מצדינו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לכל נסיעה
כאמור, יש מי שחושב, שאם הוא נוסע ל-48 או 72 שעות, אין טעם לעשות ביטוח נסיעות, ראשית, מה כבר יכול לקרות לנו, שנית, במקרה הכי גרוע אנחנו נישאר בבית חולים ונחזור ארצה.

אז לגבי הנקודה הראשונה, אנחנו מספיק בוגרים בשביל להבין, שבכל שעה יכול לקרות לנו משהו. מספיק שנצא משדה התעופה ונפצע. אנחנו לא צריכים להיות בחו"ל שבועות או חודשים בשביל להיפצע, דקה אחת מספיקה.

לגבי הנקודה השנייה, ובכן, נניח ואנחנו נפצעים, בתאונת דרכים או כל דבר אחר ונאלצים לבלות בבית חולים בחו"ל, אפילו יום אחד, מדובר בסכומי כסף עצומים שאנחנו נצטרך לשלם. זה לא כמו בישראל, שאנחנו יכולים להביא טופס 17 או לקזז את זה דרך הקופה. בחו"ל, בתור תיירים, אם אין לנו ביטוח נסיעות אנחנו נישא בעוול לבד.

ביטוח נסיעות לחו"ל, מאפשר לנו לקבל החזרי הוצאות על כל אשפוז ועל כל טיפול או פרוצדורה רפואית אחרת. לכן אם אנחנו נוסעים לסופשבוע ונפצעים, חס וחלילה, אנחנו יכולים להיות רגועים, כשיש לנו ביטוח כזה, שאנחנו לא נישא בהוצאות, גבוהות ככל שיהיו. חברת הביטוח תקבל מאיתנו את הקבלות ותחזיר לנו את הכסף בהתאם לפוליסה.